AMSTERDAM - Amsterdam slaat de handen ineen met sponsor- en activatie partner byBP. Zij nemen, in samenwerking met de club, de portefeuille nieuwe corporate sponsoring over, in de breedste zin van het woord. Het werven van sponsoren en de daarbij behorende activatie. Met creatieve concepten en doordachte marketingacties gaat byBP voor winst en laten zij iedereen sport beleven vanuit de ogen van AH&BC sponsoren.


“Wij gaan samen deze wedstrijd aan om onze specialismen te bundelen en te komen tot gerichte oplossingen. Het activeren van merken door middel van sport is wat wij nu dagelijks doen!” – Aldus byBP.

Beide partijen geloven in de kracht van on- en offline activatie van een merk door middel van sport en spelers uit het veld. De link met Amsterdammers Billy Bakker en Mirco Pruyser is dan ook snel gemaakt. Billy speelt al vanaf zijn 10e jaar bij Amsterdam, doorliep de hele jeugdopleiding en eindigde zijn topsport carrière als aanvoerder van Heren 1. De huidige aanvoerder van Heren 1, Mirco, is sinds zijn 15e verbonden aan AH&BC.

“Wij zijn als club en Bestuur trots op de samenwerking met jongens van onze eigen club. Niet alleen in, maar ook buiten het veld geloven wij in hun kracht. Zij kennen het DNA en geloven in de juiste uitstraling voor ons en onze sponsoren” – aldus Jikke Weidema, Bestuur Communicatie & Marketing.